Τετάρτη 15 Ιουλίου 2015

Μια Δημοκρατία να την πιεις στο ποτήρι...

Δεν συνηθίζω να γράφω για τα κοινά. Ίσως να φταίει το ότι η πολιτική δεν είναι από τα τοπ ενδιαφέροντα μου. Ίσως γιατί στο Ελλαδιστάν μας δεν είναι να μιλάς για δαύτα, γιατί είτε στοχοποιείσαι και τρέμεις για το κεφάλι σου, είτε γιατί δεν σε εκφράζει κανένα κόμμα με το θα που σου τάζει και δεν υλοποιεί ποτέ,
είτε γιατί σε εντάσσουν από τη μια κομματική παράταξη στην άλλη στο δευτερόλεπτο, είτε γιατί αυτό το θέμα είναι λιγάκι τζιζ και έχει «κλείσει» αρκετά σπίτια. Θυμάστε το 40; Εμφύλιο είχαμε. Αδέρφια σκότωναν αδέρφια για πολιτικές ιδεολογίες. Δεν είναι όμως το θέμα μου τι συνέβη τότε. Με απασχολεί το τι συμβαίνει σήμερα.
Ο τελευταίος μήνας είναι πολύ καυτός για την χώρα μας και δεν ευθύνεται το ότι έχουμε καλοκαίρι. Οι πολιτικές εξελίξεις καθημερινά δίνουν και παίρνουν και κανείς δεν ξέρει τι του ξημερώνει. Οι διαπραγματεύσεις πήγαν στα σκουπίδια και κατόπιν δημοκρατικών διαδικασιών αποδεχθήκαμε τα σκληρά αυτά μέτρα που μερικά δεν καταλαβαίνω τι σημαίνουν κιόλας. Κατόπιν δημοκρατικών διαδικασιών. Χμμ… ποιόν κοροϊδεύω; Δεν υπάρχει δημοκρατία στις μέρες μας. Ή μάλλον η δημοκρατία που υφίσταται σήμερα είναι σαν να σε απειλεί κάποιος με το πιστόλι στο κρόταφο. Θα κάνεις αυτό που θα σου πω, αλλιώς στην άναψα.
Δημοκρατία έχουμε μου είπαν και κοίταξα τους Γερμανούς δανειστές να μου προτείνουν την κόλαση για να αποφύγω το χάος της πτώχευσης.
Δημοκρατία έχουμε μου είπαν και κατάλαβα πως οι Γερμανοί θέλουν δικιά τους κυβέρνηση στη χώρα μας. Δεν θα πρότειναν τόσο σκληρά μέτρα αν δεν γνώριζαν πως θα οδηγήσουν στην παραίτηση υπουργών και βουλευτών με σκοπό το διχασμό της κυβέρνησης και τελικά την διάλυση της και τις εκλογές.
Δημοκρατία έχουμε μου είπαν και άκουσα για τις διαγραφές μελών κομμάτων επειδή αντιτάχθηκαν στη γνώμη του αρχηγού τους. Για ποιο λόγο δηλαδή γίνονται οι  εκλογές αν είναι να διαγράφονται με το έτσι θέλω τα άτομα που επέλεξε ο λαός να βρίσκονται στο κοινοβούλιο;  Εμείς σας βάλαμε εκεί μέσα, εμείς θα σας πούμε πότε θα φύγετε.
Δημοκρατία έχουμε μου είπαν και κάθε μέρα βλέπω τα ΜΜΕ να χειραγωγούν ένα ολόκληρο λαό και να οδηγούν τη σκέψη του στα σκατά. 
Ε, λοιπόν, με όλα αυτά δίνουμε ακόμα ένα λόγο στο φιλοσοφότατο Αριστοτέλη να μην εγκρίνει το Δημοκρατικό πολίτευμα. Στην Δημοκρατία, έλεγε ο Ρουσσώ, καθένας είναι απόλυτα ελεύθερος να κάνει ό,τι δεν βλάπτει τους άλλους. Να την χαιρόμαστε τέτοια Δημοκρατία που έχουμε.
Κάποτε ο Σεφέρης είχε γράψει: Όπου και να ταξιδέψω η Ελλάδα με πληγώνει…
Και μας πληγώνει γιατί την πληγώνουμε εμείς, λέω εγώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου